donderdag 10 januari 2008

De Polletjes in abstract


Ik heb het eindelijk aangedurfd; het maken van een abstract op canvas (40 x 50 cm).

Allard (mijn zoon) en Astrid (mijn schoondochter), Lisa (hun oudste dochter) en de tweeling (Romy en Dyon).

Met lijnen aan elkaar verbonden, die weer vlakken zijn geworden en dat alles in de favoriete kleuren van mijn schoondochter! Zwart, wit, grijs, zilver, metaal en wat goud.

Ben er zelf zeer tevreden over; het is geworden wat ik wilde maken.


Finally I dared to make it; an abstract op canvas (40 x 50 cm). My son, daugther-in-law and their three children (the last one a twin (girl/boy). In the favourite colours of my daughter-in-law, namely: black, white, grey, silver, metallic and some gold.

I am really happy , it is what I wanted to make.

Geen opmerkingen: